BÁSTYA WELLNESS HOTEL * * * *

Természet és kényelem tökéletes harmóniája Miskolctapolca szívében

A Bástya Hotel Miskolctapolca szívében található, mindössze 100 méterre Közép-Európa egyetlen melegvízű és gyógyhatású Barlangfürdőjétől. Hotelünkben az elegancia stíluselemei tökéletes harmóniában ötvöződnek az otthonossággal és kényelemmel.

Aktuális ajánlataink

Böngésszen elérhető szállodai csomagjaink, ajánlataink között és látogasson el szállodánkba, Miskolctapolca szívébe.

Bástya Wellness Hotel****
Miskolctapolca

A Bástya Hotel a festői Bükk hegység ölelésében, a természet közelségében várja a kikapcsolódni vágyó vendégeket. Legyen szó családokról, párokról, baráti társaságokról vagy üzletemberekről, meg vagyunk győződve arról, hogy a pihenés mindenkinek jár.

Szobáink és lakosztályaink romantikus kikapcsolódást és felfrissülést nyújtanak a pároknak, miközben üzletemberek számára is tökéletes relaxálást biztosítanak egy fárasztó munkanap után. Élvezze a természet közelségét és a wellnessünk nyújtotta nyugalmat!

Miért Válassza a Bástya Hotelt?

• Természetközeli Elhelyezkedés: A Bükk hegység varázslatos környezete tökéletes helyszín a teljes kikapcsolódáshoz.
  • Sokoldalú Pihenési Lehetőségek: Ideális választás családoknak, pároknak, baráti társaságoknak és üzletembereknek.
  • Kényelmes Szobák és Lakosztályok: Minden szoba romantikus hangulatot és felfrissülést kínál.

Foglaljon most, és tapasztalja meg a természet és a kényelem tökéletes harmóniáját a Bástya Hotelben!

Parkolási

Különleges

szálláshely

Szobák és lakosztályok

Üdvözöljük a Bástya Hotelben, a természet közelségében, a festői Bükk hegység ölelésében! Szállodánk ideális választás mindazok számára, akik a tökéletes kikapcsolódást keresik, legyen szó családokról, párokról, baráti társaságokról vagy üzletemberekről.

Romantikus és Pihentető Szobák és Lakosztályok

Minden szobánk és lakosztályunk romantikus kikapcsolódást és felfrissülést nyújt a pároknak, valamint igazi relaxálást biztosít üzletembereknek egy fárasztó munkanap után. Kényelmes ágyaink, csendes környezetünk és modern felszereltségünk garantálja a tökéletes pihenést.

Modern Felszereltség és Kényelem

Szobáink és lakosztályaink klíma berendezéssel, LED tévével, telefonnal, minibárral, internetelérhetőséggel, laptop széffel és mágneskártyás zárral felszereltek. Ezen kívül vendégeink kényelmét köntös bekészítéssel is biztosítjuk.

**** Superior szobák

Körpanorámás hotelszoba

Classic tetőtéri hotelszoba

Galéria a szállodánkról

Fedezze fel hotelünk varázslatos világát képeken keresztül! Nézze meg szobáink eleganciáját, wellness létesítményeinket, valamint rendezvény- és esküvői helyszíneinket. Lépjen be a Bástya Hotel világába, és tekintse meg, miért választanak minket vendégeink a tökéletes pihenés és rendezvények helyszínéül.

Vendégeink visszajelzései

Olvassa el, mit mondanak azok, akik már megtapasztalták szállodánk kényelmét és vendégszeretetét. Büszkék vagyunk a pozitív visszajelzésekre és arra, hogy vendégeink elégedetten távoznak tőlünk.

Pokoracki Szabolcs
Tovább olvasom
Nagyon jó választás Miskolctapolca központjában a természet ölelésében. A superior szoba erkélyéről a kilátás szuper. Az ételek bőségesek változatosak. Tisztaság , személyzet kedvessége jellemzi a szállodát. Mindenkinek bátran ajánlom.
Venczel G.
A hely nagyon pozitív csalódás volt. A személyzet kedves és segítőkész volt. Az ételek finomak voltak. A wellnes rész igazán jó volt, a medencék nagyok és van hely bőven mindenkinek. A szaunák is kellemesek.
Jóni Adrienn
Tovább olvasom
3 napot töltöttünk a szállodában, s ezalatt minden rendben volt. A szobák, az étel és a környezete is szuper volt. Örülök, hogy a Bástya Hotelre esett a választásunk, csak ajánlani tudom mindenkinek!
Erdélyi Anna
Nagyon kedves és segítőkész volt mindenki. A gluténmentes étkezést kompromisszummentesen megoldották (pluszpont, hogy a desszertről sem maradtam le!). A szobák kényelmesek voltak, itt tényleg ki tudtuk pihenni magunkat. A gyerekek is üzenik, hogy 5 csillag 🙂
Baloghné Sasvári Hajnalka
Tovább olvasom
Tökéletes vendéglátás, tiszta tágas szobák, finom házias és különleges ízek, koktélok, wellness. Csodás napokat töltöttem itt. Köszönöm a figyelmes szolgáltatást. Nem először vagyok itt, jövök még. Jó szívvel ajánlom gyerekeknek és nyugdíjasnak is.
Guba Péter Marcell
Nagyon jól éreztük magunkat. Maximálisan elégedettek voltunk a hellyel. Mindenki nagyon kedves, a kiszolgálás és az ételek első osztályúak. A wellness részlegen a gyerekeket is alaposan sikerült lefárasztani. A szobánk szuper volt, alaposan ki tudtuk pihenni magunkat.
Nagy Rebeka
Tovább olvasom
Tökéletes helyen van a szálloda, brutál finom volt a reggeli és a vacsora is, érdemes félpanziós ellátást foglalni! A személyzet rendkívül kedves és előzékeny. A hotel wellness részlege kifejezetten jó, több medence és szauna lehetőség is van. Mind a barlangfürdő mind az új Ellipsum fürdő 3 perc sétára található.
Móricz Ágoston
Remekül éreztük magunkat. Az ételek finomak voltak és változatosak. A szobánk kulturált volt és tiszta, a személyzet pedig rendkívül kedves. A Hoteltől pár perc sétára található a Barlangfürdő mellette pedig egy gyönyörű tó ahol a párok, családok egy kellemes délutánt eltudnak tölteni.
Sóvágó Csaba
Tovább olvasom
Én és a családom, már 6-todjára jöttünk vissza, és mint mindig, minden kiváló volt. Az ételek nagyon változatosak és ízletesek voltak. A személyzet kedves és segítőkész volt, főleg a masszőr. A lakosztály nagyon tágas és kényelmes volt. A szobából csodaszép kilátás nyílt a tájra.
Nagy Eszter
Nagyon jól éreztük magunkat! A szállás gyönyörű volt, kellemes volt a wellness szolgáltatás. Az ételek nagyon finomak voltak és a dolgozók is nagyon kedvesek voltak. Csak ajánlani tudom ezt a helyet mindenkinek! Biztos vissza jövünk mèg.
Előző
Következő

Szállodai szolgáltatásaink

Aktív kikapcsolódás

Wellness és relaxáció

Változatos wellness szolgáltatások félpanziós ellátással várják Önt a Bástya Hotelben. Töltődjön fel wellness részlegünkön és élvezze finn-, bioszaunánk és gőzkabinunk jótékony hatásait. Vegyen részt Ön is szauna szeánszainkon!

Gasztronómiai élmény

Bástya Étterem

Éttermünk minőségi és szívvel készített ételekkel, hangulatos kialakítással várja vendégeit. Tapasztalja meg a gasztronómiai élvezeteket egy barátságos ugyanakkor elegáns környezetben, ahol minden fogásunk gondosan elkészített alapanyagokból készül.

Tökéletes Helyszín Rendezvényekhez

Hotelünk étterme ideális választás családi rendezvények, céges események, konferenciák és továbbképzések lebonyolításához. Bármilyen alkalomról legyen szó, éttermünk professzionális szolgáltatásokkal és rugalmas rendezvényszervezéssel várja vendégeit.

Kristálytermünk

Kristálytermünk, egy 300 fő befogadására alkalmas, légkondicionált konferenciaterem, tökéletes választás nagyszabású eseményekhez. A modern technikai felszereltség és elegáns kialakítás garantálja, hogy rendezvénye sikeres és emlékezetes legyen.

Foglaljon most, és élvezze éttermünk különleges ételeit és professzionális szolgáltatásait a Bástya Hotelben! Legyen szó egy kellemes vacsoráról vagy egy nagyszabású rendezvényről, nálunk mindenki megtalálja a számára tökéletes megoldást.

Tökéletes minden rendezvényhez

Konferenciaterem

A Bástya Wellness Hotel ideális választás konferenciák, rendezvények, csapatépítők és tréningek lebonyolításához.Modern konferenciatermeink minden technikai igényt kielégítenek, így biztosítva, hogy rendezvénye zökkenőmentesen és sikeresen zajlik.

Modern Konferenciatermek

Konferenciatermeink korszerű technikai felszereltséggel rendelkeznek, beleértve a legújabb audiovizuális eszközöket, nagyfelbontású vetítőket és gyors internetkapcsolatot. Bármilyen eseményről legyen szó, nálunk minden szükséges eszközt és szolgáltatást megtalál.

Professzionális Csapat

Tapasztalt és professzionális csapatunk gondoskodik arról, hogy minden részlet tökéletes legyen. A rendezvényszervezés minden lépésében segítünk, a tervezéstől a lebonyolításig, hogy Ön és vendégei zavartalanul élvezhessék az eseményt.

Ideális Helyszín

A Bástya Wellness Hotel elhelyezkedése és infrastruktúrája kiválóan alkalmas különféle rendezvények fogadására. Legyen szó egy nagyobb konferenciáról, egy kisebb tréningről vagy egy csapatépítő programról, nálunk minden igényt kielégítő helyszínt talál.

A felejthetetlen nagy nap

Esküvő

Éttermünk minőségi és szívvel készített ételekkel, hangulatos kialakítással várja vendégeit. Tapasztalja meg a gasztronómiai élvezeteket egy barátságos és elegáns környezetben, ahol minden fogásunk gondosan válogatott alapanyagokból készül.